Tuesday, August 10, 2010

Dapat bergambar bersama Yunalis.

Lepas pergi jawab test kat matrade centre tu.. aku pon balik la ke rumah " kelana jaya " untuk lepak2 makan2..
Jam dah menunjukkan pukul 6.30ptg.. aku terlupa yg hari ni ada kelas malam kat UKM, punya lah menggelabah aku, pegi mandi makan sume.. aduh aduh...

pukul 7.15ptg, aku gerak nak gi UKM bangi.. drive punya drive, jam teruk pulak kat Lebuhraya Damansara Puchong(LDP) dekat tol sunway tu.. 
weh bertambah la aku nye gelabah.. lepas je tol tu.. aku pon memulakan aksi perlumbaan f1 aku dengan mengguna kan wira sedan standard aku.. broom...

drive punye drive, budak hostel aku ckp ada Yuna nk dtg perform kat UKM mlm ni.. fuh best.. tp kelas aku kul 8mlm... aku xsampai2 lagi UKM ni..
pecut lagi pecut lagi.. akhir nye sampai, terus gi kelas.. kelas 3 jam, 8 -11mlm.. mcm mane ni, melepas la nk tgk Yuna perform..

dah masuk kelas proff tu ckp.. "hari ni kelas smpai kul 9.29 je ek.. sbb ramai budak kat dlm kelas dah ckp kat proff yg diorg nk gi pesta konvo " bole plak mcm tu.. ceh..

dlm ati aku. "bgs bgs.. hahaha"

lepas kelas terus g ke DEWAN GEMILANG, di mana Yuna tgh perform..
pegi je dpt dgr 2 lagu je.. sbb dia nynyi 4 lagu.. dia start awal..huh..

xpe2 lps dia abis perform aku pon pegi la kejar dia belakang stage, nak bergambar.. 
akhirnye dpt gambar jgk.. hahaha...

thx kepada qayyum kerana rajin ikut aku nak follow Yuna.. hahaha

No comments:

Post a Comment