Tuesday, August 10, 2010

Rugi nye...

Petang tadi pegi matrade centre, sbb dpt jemputan utk pergi test jawatan penolong pegawai teknologi maklumat.
Pegi punye pegi, igtkan xpayah bawak pape.. then org tu mintak, salinan ic, sjiil2 dan lain lagi.. aduh aku pon mengelabah.. mane nak cari ni.. nasib baik dia kata bole hantar sblm 16 ogos ni.. huuu

tibe time utk jawab soalan yg di beri.

dengan xstudy apa2.. aku pon bukak kertas soalan.. dlm kepala otak ni, dah bygkan soalan2 dia mcm, tanye tentang negara ke, sapa sultan sekarang, sejarah negara ke..

sekali.. mak aih senang nye soalan dia...
aku dengan menggaru kepala menjawab ape yg aku tau je..

padahal sume aku tau >.< .. yg rugi nye aku lupa apa specific jwpn dia... aaaaaaa,,

mnyesal xsudah!!

moga2 apa yg aku jwb tu boleh di terima pakai oleh pihak pemeriksa... amiinnnn...

hu >.<

No comments:

Post a Comment